Te Koop

Clubleden kunnen hier gratis adverteren. Zoekt u nog dat ene onderdeel of wilt u eens flink opruimen, stuur de webmaster een e-mail met foto’s, type bouwjaar, vraagprijs en uw persoonsgegevens, welke op internet vermeld mogen worden. Advertenties worden na drie maanden verwijderd, tenzij tijdig aangegeven bij de webmaster kunnen deze verlengd worden.

 


19-08-2019

Ik zoek voor een goede vriend een goed rijdende Suzuki X7 met NL kenteken, bij voorkeur blauw. (Zie voorbeeld foto).
Hij is nu ernstig ziek en hij wil graag nog een X7 vinden om te kunnen kopen en te rijden.

Groet,

Jan Willem van Borselen
Voorschoten
06-46036190

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

19-08-2019

Te koop aangeboden:
Wegens inperking van de motorstand door leeftijd e.d. bied ik hierbij te koop een Suzuki T350-J van 25 juni 1975. Deze 2 cilinder 2-takt heb ik toen nieuw gekocht en altijd in eigen bezit gehad. Naar verluid is de motor uit de laatste zending T350’s die geëxporteerd is geworden. Heeft origineel 45819 km gelopen. Motor is voorzien van origineel kenteken met blauwe plaat en is ook altijd verzekerd geweest. De laatste jaren dus houderschapsbelastingvrij. De vraagprijs is € 2900,- Biedt ‘m eerst via de T&GT-liefhebbersclub aan voordat ik dat elders ga doen.
Wat is er in de loop der jaren gebleven of aangepast:
– Koplamp-unit wegens slechte lichtopbrengst veranderd; originele bolle lampglas-unit is vervangen door een hol exemplaar van Cibie. ( Reserve evt beschikbaar bij de onderdelen).
– Het hoge stuur met de dwarsstang is vervangen door een vlakker laag stuur ivm betere zithouding.
– De balhoofdslagering is vervangen door een dubbel conisch exemplaar, waardoor kleine uitsparing in bovenste plaat nodig was.
– De benzinetank is NIET roestig van binnen en zonder deuken!
– Bij circa 33.000 km zijn de originele zuigers vervangen door nieuwe standaard zuigers. De compressie is nog steeds prima in orde. Wel diverse “flow”-aanpassingen gedaan zonder de betrouwbaarheid geweld aan te doen. Schroefdraad op de cilinders is prima en afdichtingen van de uitlaten nauwkeurig bewerkt zodat ze echt dicht zitten!
– Binnendempers in de NIET roestige uitlaten aanwezig en niet verrot.
– Versnellingsbak altijd gevuld geweest met die extra 100 cc olie volgens aanwijzing van “Selling”. Wel speciale transmissie olie met EP additieven gebruikt.
– Aandrijflijn speciaal aangepast. In 1977 een nylon kettingtandwiel geplaatst op achterwiel. Daarbij tevens een maat zwaardere zelfsmerende ketting van Tsubaki inclusief voortandwiel van de T500 geplaatst! Deze combinatie nog steeds in gebruik! Goed vet te houden dan geen problemen met kettingspannen.
– Carters zien er wat bruinig uit, dit is (te?) goed hechtende “blanke” tectyl! Beslist geen oxide.
– Accu is gedemonteerd en aan druppellader gehouden en beschikbaar.
– Bagagerekje is aangepast hetgeen niet helemaal gelukt is, maar wel effectief.
– Origineel en niet gescheurd zadel.
Kortom, een totaal niet verragt of verroest exemplaar van een van de laatste T350-ers (die eigenlijk 315 cc zijn). Alles is aanwezig en met enige aandacht is hier weer een prachtige fiets van te maken door de ware liefhebber van deze tijdsbeeldbepalende 2-takt motoren!
Naast deze aanbieding hoort separaat nog een 4-tal kratjes vol aan sloop-onderdelen van ooit twee bijgekochte blokken in de loop der tijd. Veel hiervan zijn new old stock ( w.o. bv ook twee stuks van de 5-de versnelling! Drive en driven). Ook wat van de voorlopers 1972 – 1975. Helaas geen uitlaten en goede cilinders meer beschikbaar. Voor een leuk prijsje mag dit voorraadje onderdelen ook verkocht worden.

Voor vragen en bezichtiging gelieve contact op te nemen via mobiel 06-30978694

Bert van ’t Land
te Emmen

T350 verkoop

DSCF5852
DSCF5863
DSCF5861
DSCF5860
DSCF5859
DSCF5858
DSCF5864
DSCF5865
DSCF5866
DSCF5867
DSCF5868
DSCF5854
DSCF5857
DSCF5869
DSCF5850
DSCF5851
DSCF5856
DSCF5853
DSCF5862
DSCF5855

 


 

 

GEZOCHT: NAAF 4-LEADING TROMMELREM VOOR (zie foto voorwiel).
Dit in verband met de restauratie van een Suzuki GT550 type J uit januari 1973. Daar hoort natuurlijk een 4-leading in!
Het gaat alleen om de complete naaf. Met of zonder wiel (met ankerplaten, met of zonder de remvoeringen). De “handle” heb ik reeds in mijn bezit. Ik heb van Marcel V. begrepen dat de naaf van een Suzuki GT750 ook zou passen.Wie kan me blij maken of de gouden tip geven waar er één ligt te verstoffen?Alvast bedankt!Henry S.
E-mail
06-30014150